En helg som inte blev som det var tänkt.



Tänkte kika in å säga hej! Just nu ligger jag i min gamla säng i Fagersta. Klantarslet nummer 1 skulle ju hem och fira mamsen som fyllde år i Fredags. Hoppade på ett tåg efter jobbet och käkade massor med tacos, inga problem. Tills jag skulle titta efter vilket tåg jag skulle ta hem imorgon (igår då alltså). Då visar det sig att tågen tydligen inte går till Kumla på lördagar längre! Paniken, jag ska ju jobba på söndag, jag MÅSTE verkligen hem! Övervägde att ta ett tåg till Västerås och åka därifrån, men så kom mamma på att jag kunde låna minibussen! (Och ta med mitt brôte) Så igårkväll efter en dag med Elin (bilden är alltså en tjuvkik på vad vi hittade på), så puttrade jag iväg mot Kumla i den ljudligaste bil jag någonsin kört! Åkte via farmor och plockade med mina skidor och arvegods (nattduksbord! Som jag LÄNGTAR). Sen idag efter jobbet så puttrade jag helt sonika tillbaka till Fagersta. Imorgon ska jag åka och byta tåg i Västerås ändå, men emellan ska jag hälsa på Linn och Elsa! Som jag saknar dom! <3 
Vardag
0 kommentarer