Vardelue/Isbre

Det här är utanför Jotunheimen, det var en helt magisk väg, med fjälltoppar som knappt syntes mot den vita himlen (bilder kommer nog, har bara gått igenom dessa eftersom jag ville ha en ny profilbild,.. hehe) och jag kände att jag ändå hade lite fotolust. Fjärrkontrollen var bråkig trots nytt batteri. Den kanske börjar bli gammal eller något? Men den har ju funkat så bra ända tills nu? Hursomhaver, när jag stannade vid denhär stranden så kände jag att jag äntligen hade ork till att jobba med självutlösaren istället (provade fjärrkontrollen på ett par bilder dock, och det gick ungefär var tionde försök... :P ) Iallafall, allt stickat är hemstickat, Isbre är den bästa tröjan jag någonsin gjort! Och så Vardeluen, den var guld att på sig denna dagen, nu hoppas jag att kylgraderna kommer hit till Kumla också!


Och som vanligt tycker jag ibland om de misslyckade bilderna med, det var något genuint med denna... ♥
 
 
Den fina, fina, finullen! ♥
0 kommentarer