Livsreflektioner

 För snart ett år sen så gjorde jag en lista på allt jag bockat av från min Bucketlist. Kom och tänka på det igår när jag var på introduktionsmingel inför min kommande utbildning. För när man lär känna många nya folk, på en gång, i den situationen, så blir man ändå varse om allt man faktiskt HAR hunnit med när man går igenom det för 10:e gången. Första gången jag gjorde detta var 2012, 20 år gammal och kom direkt från 4 år i gymnasiet... Hade liksom inte så mycket att komma med.

 Nu har jag helt plötsligt gjort en halv akademisk utbildning, bott i Frankrike, jobbat i hemtjänsten i två år och är ändå bara 24. Utanför allt detdär så har jag dessutom roadtripat i Norge 2 gånger och skaffat hus och slagit mig till ro i Kumla.

Jag blev liksom lugn av detta, tiden må gå fort. Men man hinner! Jag är mer redo och mogen för dethär denna gången. Jag känner det liksom i hela kroppen.
 
Bjur på en gammal bild jag tror jag inte publicerat förut.... ;)
 
Save
0 kommentarer