Ett inlägg dedikerat till TE!

Denna underbara dryck som alltid får dig att må lite bättre,
som värmer dig, och som piggar upp.

Det är helt enkelt jordens mest Awesome:a Dryck!



Är inne på min tredje kopp för dagen nu, har öppnat balkongdörren för att inte svettas ihjäl..
Det här är UNDERBART!
och då är det inte koppen på bilden, har en medelstor kopp idag.. (a)
Det är gårdagens och en utav teblommorna jag köpte i sthlm i måndags..
Och dom ser ut såhär innan man häller på/lägger ner den i koppen



Jag kommer ihåg precis när mamma och pappa skiljt sig,
och vi satt i mammas lägenhet och drack
himlagott på kvällarna innan vi gick och la oss.
Det var den en utav dom få gånger jag inte var ledsen på dom,
för det var väldigt mysigt och gott..

Jag kommer ihåg kvällar i sommarstugan flera år irad med kortspel och
earl grey..
Hur pappa spädde ut det med extra vatten för att vi skulle kunna sova ordentligt,
men jag tyckte jag sov bättre än vanligt..

Och alla bortpratade lektioner med Sofia och Amanda i Café koppar,
Oftast då med en kopp
Citronte..



Te är förfan bland det bästa jag vet!

0 kommentarer