Jobb...

Idag, har jag slagit rekord i att bli skrämd.. xD

Imorse cyklade jag till jobbet som vanligt. böt om som vanligt..
MEN på vägen ut möter jag en nattarbetare i dörren och jag håller på att skita på mig.. xD

Lite senare på kontoret sticker en snubbe från pulver in huvudet och halvskriker trevlig semester så jag far upp i taket där jag sitter och väger skär i VATTEN!  hmm.. tur att jag inte välte det .. (A)

Har ont i halsen också.. inte så kul nu när jag ska jobba hela helgen.. Hoppas det är bättre imorgon..
Företagsläkaren sa åt mig att dricka mycket och käka halstabletter... å så ska jag vila massor..
Typ det enda Rikard lärde mig som jag verkligen kommer ihåg "Vila botar nästan alla sjukdomar"... SKumt.. för det sa han när han skickade hem mig från skolan för att jag var så jävla borta (pga sjukdom.. inget annat).. xD 

Men ja.. så det blir lite tidigare läggdags ikväll... typ.. nu..
Eller kanske.. sen.. jag vet inte .. Jag är för trött.. !
0 kommentarer