Den perfekta Lördagen & Söndagsdepp.

Den perfekta lördagen:

En lagom bra dag, man har kanske vart ute och umgåtts med folk, åkt skidor, badat, härjat eller bara vart, så länge man har gjort något hyffsat bra. Sen på kvällen är det Lördagsmys med männsikorna och/eller Pojken man älskar ♥ kanske en film, vilken som helst, för så länge man har pojken man tycker om brevid sig så står man ut med nästan vilken film somhelst (även fast man helst säger emot skräckfilmer (och ganska mycket annat) fast man innerst inne vill se dom för att kunna krypa upp i famnen på honom ♥) Kollar man inte på en film så spelar man spel, pratar och har det bra. :) Sen är det lite extra mysigt om pojken kittlar en så man kiknar, för trots att det är så otroligt obehagligt så är det så underbart mysigt när en extra söt och underbar pojke kittlar en.. ^^ Sen när man ska sova så somnar man i famnen på dendär underbara och söta pojken, och känner hans andetag kittla i nacken.. <3

Men så bra har jag inte haft det denhär helgen. :(
Var ensam i mörkret av Earth Hour igår, och MSN gjorde det inte bättre för dom spydde upp min ensamhet i ansiktet på mig.


Det är nästan inte OK alltså..

Och imorse när jag vaknade så insåg jag att klockan ska ställas fram, skolan börjar imorgon och .. Jag orkar inte vakna helt enkelt..


Så idag tänker jag inte lämna sängen för annat än mat & när naturen ropar.
Så jag ska plugga lite, sen om några timmar tänker jag somna om..




0 kommentarer