All I need is you

Jag tar tillbaka lite av vad jag sa igår. Min kära pojke kom och överraskade mig med lite sällskap där jag satt alldeles sjuk och stickade i soffan för mig själv (okej, mamma var hemma också.. Faktiskt, och han hade en Emil med sig... Så okejdå, så jävla själv var varken han eller jag... :P ) Iallafall så satt han där och var underbar en stund medans vi helt sonika ba glodde på simpsons och familyguy.. 
Sånt uppskattar lilla jag ^^ ♥
Har fortfarande hemskt ont i halsen men ska försöka ta mig till skolan imorgon så jag inte blir för bekväm här hemma med mina stickor och garnnystan.. Haha. :P Köpte mig en ask After Eight Dark idag så förhoppningsvis gör den mig frisk.. (man kan ju alltid inbilla sig det ^^)

Helgen ser spännande ut! Pappa har planerat nått fuffens i stockholm på Lördag... Skulle gissa på att det är någon musikal av nått slag, men man vet fan inte.. Haha.. :D Ska bli spännande att se! Men först: Födelsedagsfika på Fredag. MYS! :) Måste verkligen bli frisk. Kan ju inte springa runt och ha ont i halsen... Det funkar ju inte.. x) 



Såhär sitter jag framför datorn om dagarna! Har datorn precis vid fönstret så brillorna behövs ibland. ehe...
0 kommentarer