Studentklänningen.

Den fina vita, enkla. Billig och vardaglig ifrån hm. Jag trivdes så fantastiskt bra i den, och oj så mycket mer jag skulle kunna använda den.
MEN, på studentdagen när regnet öser ner och man har blommor kring halsen så bildas det fula gul-bruna fläckar, som inte går å få bort när man upptäcker det dagarna efter när den har gått ett varv i tvätten... Tre tvättar senare gav jag upp, bestämde mig dock för att behålla den i tygpåsen för pimpning.

Och idag var det dags! Idag sprang jag på dessa fantastiska saker på Panduro!
Och oj vad skoj det var! Dock tror jag hela badrummet är grönt nu, så nästa gång ska jag nog gå ut. Hehe....
Såg såhär i efterhand att jag inte lyckades ta en bra före-bild på fläckarna, så jag provade att redigera så de syns, men vet inte... de är där vid knuten iaf... ;)
Ska jobba lite mer på det mörkgröna nån annan dag. Tyckte det såg bra ut och tvättade väggar och golv och när allt var klart så såg jag att jagnog inte var så nöjd ändå... Men vi får se när jag ser den imorgon...
Lite besviken på att "kiwi" var lite gulare, även om den inte är fullt så gul som det ser ut, så såg den grönare ut på burken... :/  Ingen utav färgerna är heller så neon-iga som jag tycker de blev på bilderna... Men klänningen är skitfin, jag ÄR nöjd, och bild med klänningen på kommer så fort det torkat och fixats! :)
0 kommentarer