Tillbaka och vid liv.

Eller tjaa, nästintill. 
Idag blev tentan inlämnad, har också scannat in och fixat andra viktiga saker. 
Nu sitter jag och önskar att året kunde ta slut, jag tycker att de sista månaderna på åren alltid går så retsamt långsamt. Sedan blir det januari, POFF så är det helt plötsligt mars och april, sen kommer den korta sommarn och så är det september, oktober, nooooooooooveeeeeeembeeeeeeeeeeeeer och så det ändlösa december. 
Oktober har dock gått ovanligt fort iår, och jag hoppas att november och december shape:ar up och beter sig dom med. Så ska det här bli fantastiskt. För i Januari blir det både hysteriskt älskvärda Galenskaparna och den alltid underbara Ellie Goulding, plus att jag äntligen avslutar mina studier för obestämd framtid. Den ni. 
 
 
En utav de bästa kvällarna 2013 ♥
0 kommentarer