Utflykten.

Igår så bestämde vi oss för att ta en liten söndagstur i det vackra vädret. Det blev först bort till Borensberg för att titta på tank. 
Här tog Daniel en rolig BTS-bild på mig:
Bilderna jag tog just där var dock inte riktigt hur jag tänkt. Så de rök till Övrigtmappen. ;) 

Sedan for vi till ett dike med vitsippor! 
Denhär blev inte heller som jag tänkt, med varken ljus eller fokus, men älskar färgerna! 

Men dagens bästa var nog när jag hittade de första förgätmigej-en för året! ♥
Nu är våren komplett, nu är det bara å vänta på födelsedag! 

C'est moi! (Foto: Daniel) 

Dedär byxorna är en rolig historia föresten! Köpte dem i Frankrike, gick förbi en liten butik, inte större än max 6kvadratmeter, varje dag till och från skolan. Med huuuur mycket färgglada klänningar och haremsbyxor etc, som helst. Sista veckan vågade jag äntligen gå in (Den låg ändå i en ganska skum "gränd"). Och så mycket härliga fina grejer det fanns! I alla färger och former.. Och så kommer jag ut med dedär.. Så ofärgglada och ganska tråkiga. 
Anledningen? - De har fickor! 
0 kommentarer