Utflykten.

Idag var vi på IKEA. Tog lite halvkassa mobilbilder som jag inte orkar visa. Men vi var där. Det hände... Hahah. 
Sååå mysigt att gå runt på IKEA, utöver att infon var på franska och priserna stod i Euro så kändes det som hemma, på ett ganska obehagligt, men väldigt mysigt sätt. Vi kom också fram till att jag får gilla min favoritserie med Kurbitsar även om jag inte är från Dalarna, för jag har dalablod och bor på gränsen. 
 
Jag köpte julmust och billig vegetarisk pizza för framtida luncher. och det ska bli sååå gott. Skulle äta upp allt nu om jag inte vore så otroligt mätt från den fantastiska baguetten jag åt till lunch. ♥ Eller ah, julmusten är redan slut... 
 
Nu har jag dessutom sökt massa jobb, så nu håller vi tummarna för att jag får något att göra när jag kommer hem! 
 
 
0 kommentarer