Veckan.

Kvällsvecka på jobbet, halva veckan iallafall.. Så skönt att få sova ut, äta frukost i lugn och ro, kanske hitta på något, som en simtur eller långpromenad. Är lite seg idag, så kör på vila, imorgon ska jag simma och på Torsdag blir det förmiddagsjobb, och eftersom jag inte har några valborgsplaner så tog jag ett långpass på Fredag också. Kör på fest i helgen istället, är bra sugen på att förtära en eller två Irish Coffee på en uteservering så jobbar på att hitta ett sällskap. :) Nu har vågen börjat släppa neråt igen och jag har gått ner sammanlagt 16,1kilo, så tänkte sätta upp lite nya träning och hälsa-mål eftersom det var längesen jag satte upp några mål. Jag klarade ju inte hälsans stig-målet, eftersom jag slutade gå den. Tröttnade på sträckan, den var ganska ocharmig och omotiverande efter några varv ;) 

Såhär tänker jag nu, sista Maj kör vi återkoppling. 
  • Komma igång med simmandet igen, samma som tidigare 20varv/gång minst en gång i veckan. 
  • Nå stegmålet (10 000) på fitbit:en minst 5dagar/vecka.
  • Jobba på arm och mag-styrka 
  • Läsa bok utomhus. 
0 kommentarer