Movits!

Ni vet när man går på konsert och förbandet är mycket bättre? Inte? Nähä..
Nu är det ju så att jag kanske inte var helt såld på huvudakten i första taget heller.. (Hakade ju bara på syrran) Visst gillar jag Movits!, fullkomligt älskar Placebo och lyssnar flitigt på de andra radiodängorna, det ligger nog nån Movits!-låt i nästan varje spellista på min spotify. Men det är liksom inte något jag slår på och lyssnar på en skiva eller så precis. Försökte inför konserten nu att lyssna in mig, men jag var helt trött i huvudet efter 4 låtar och böt bort'et. Men alltså live var det ju ändå en helt annan grej, musiken är liksom gjord för att stå på dansgolvet och studsa. Så overall: skitkul, skitbra, 5 av 5 alla dagar! Men förbandet var helt klart mer min grej, Haartland ska jag hålla ögonen på! :)
 
 
0 kommentarer