Sock-kavalkad

 
Under den senaste månaden har jag gjort klart inte mindre än 3 par sockor. Jag som inte alls gillar att sticka sockor. Men det första paret var en knitalong, kunde ju inte låta bli!

 
Till det så köpte jag först ett annat sockgarn som visade sig vara mycket tunnare, enligt företagets egna sida på internet så skulle det vara samma-lika. Men det var det inte, och jag ville fortfarande ha dom vita partierna som var i "rätt" garn, så tog ett annat jag hade hemma. Eftersom det gröna var OS-garn så stickade jag mig helt enkelt ett par simpla OS-sockor. Utan att ens titta på ett uns OS samtidigt...

 
 
Sedan blev det så himla mycket garn över från Knitalongsockan, så när jag ändå hade farten uppe så gjorde jag ett par i det garnet också... Piece of cake! :P Men nu jäklar är det slut på strumpor för ett tag tror jag. Ska försöka få klart halsdukarna jag lovat ut till folk, plus att jag har ett yarnmailpaket som väntar på att bli gjort! ;)
 

 
0 kommentarer