Mellandagarna

Yup, nu är dom här, mellandagarna. Jag har shoppat dyr kurslitteratur inför nästa termin, så känner ett enormt sug att åka in till Marieberg och unna mig något fint också, men försöker att hålla mig. Jag måste påminna mig om att jag för det första verkligen inte klarar av att trängas med folk, det är INTE värt det! (framförallt inte ensam). För det andra så ska jag snart åka till Oslo, och DÅ kan jag köpa något fint. Jag SKA köpa fina garner som inte går att få tag på här hemifrån. ;)
 
Igår hade vi delar av familjen på besök! Brorsan bidrog till mitt beroende genom att ge mig en Muminkanna! YÄY. Sedan fick jag en stickbok, en bok jag faktiskt funderat på att köpa själv, jag har velat mellan den och en annan, så nu behöver jag inte bestämma mig, utan kan köpa den andra! Tjoho! Nu ska jag återgå till pluggandet. Får inte glömma att det är en tenta på gång!
 
0 kommentarer