Movits! -igen!

Igår var syrran här för att titta på Movits! i Örebro. Hon hade ett sånt fint linne på sig att jag blev tvungen att välja mitt matchande, men jackan tog jag utan att tänka mig för (det är alltså "marina" prickar på mitt linne med, vet inte hur bra det syns för någon som inte vet).





Sjukt grym spelning var det iallafall! Inte ett dugg besviken, hade ju mycket högre förväntningar denna gång eftersom jag visste bättre vad som väntade. Efter spelningen hängde vi kvar och minglade med bandet, bäst av allt var nog att medans Lotta hade fullt upp med att andas, så sprang hennes bästa (var hon inte det innan, så är hon det nu) kompis Emma iväg och bad om att få handduken som han här nedanför har på sig. That's a true friend


Bilden säger ju typ allt om vilket skick min syrra befann sig i resten av kvällen
Save
0 kommentarer