Kort Update

Men jösses vilken vecka det har varit, och det är bara Tisdag! Har somsagt jobbat både igår och idag, och igår när jag kom hem från jobbet och hade påbörjat matlagningen, så ringde en kollega. Jag hade helt glömt bort att det var Måndag och jag lovat att följa med på Tabata! Som tur var så var det ändå ett par timmar kvar, så jag fick äta upp min mat och hann tillochmed sitta en stund. Men jag kan säga att det inte är kul att ligga på mage och träna rygg när en precis ätit vitlökskroketter. HOPPAS ingen mer än jag led... eheh. Nästa måndag blir det okryddad mat, eller så kan jag ju faktiskt komma ihåg att jag ska träna och försöka vänta med maten till EFTER. ;)

Idag fick jag ett sms från Anna kring lunch, hon och hennes karl skulle komma upp till Sannahed och gå på speedway och undrade om jag ville haka på. SJÄLVKLART sa jag och följde med, fick uppleva när dom slog banrekord. TVÅ gånger, sista rekordet var från 2004. Så, historisk kväll med andra ord! (Det, och att Indianerna vann är ungefär det jag kommer ihåg av allt jag nu fick lära mig om speedway)
 
 
Imorgon är jag ledig, som det ser ut än så länge iallafall. Tänkte eventuellt hitta på något i trädgårn om det är någorlunda okej väder. Måste läsa på lite om vad som är ogräs osv också, så jag vet vad jag ska plocka bort. :P
0 kommentarer