A-uppsats

Det är den som tar all min bloggtid ifrån mig. Den och alla strumpor! Vet inte vad som hände, helt plötsligt har jag 3 par strumpor på gång (okej, 1 av dom har dom inte ens släppt mönstret till. Men den är likväl på gång. Garnet och stickorna ligger redo). Men jag har följt alla mina regler, faktum är att det är advents-mysterie-knit-alonger. Jag gav mig faktiskt tillåtelse att delta på grund av A-uppsats är jobbigt och kräver terapi, samt att dom är roligast att göra medans dom är ett mysterium!

Men jag börjar sakta se ljuset i tunneln. Det jobbigaste börjar ordna upp sig, imorgon ska jag äntligen se Tom Odell, i veckan får vi svar på tentan, och nästa helg ska jag på Yoga för Yogagirl och jag måste bara ta mig igenom dethär. Fast jag måste göra det TRE GÅNGER till, med ännu högre krav. Så ska det bara funka, det är bara en rough path, det är inte hela vägen. Andas in. Andas ut.

 
0 kommentarer