Äntligen höst!

Åh hösten! ♥ Du underbara höst! Har varit så otroligt bortskämd med blå himmel och gulorangea löv varenda dag i flera veckor nu (pepparpeppar) sånärsompå förra veckan då det blåste och regnade lite (läs: Stormade). Jag blir så lycklig! Färgerna, krispigheten, att kunna andas igen och man kan helt plötsligt elda ett helt värmeljus på en kväll. Om somrarna måste man tända det så tidigt om man ska elda hela, och jag hatar halva värmeljus. Hatar.

Sen försvinner allt dåligt samvete över att man hellre sitter och stickar och dricker te än att gå ut. Inte för att jag bryr mig om detdäringa samvetet när det kommer till soliga dagar, men det slutar iallafall tjata på mig. :)

Nu ska jag äta lite lunch och plugga en stund, sen ska jag faktiskt ut och gå med mina stavar och njuta i höstsolen! Fick låna min svärmors gamla stavar eftersom hon köpt sånna med bungyeffekt. Och jäklar vad kul det är att gå med stavar! Jag ska gå massor nu, sen ska jag också investera i ett par med bungy. Inbillar mig att stavgång är perfekt övning inför Vasaloppet, för visst har jag sagt att jag siktar på Vasaloppet 2020?

Bjuder på en gammal höstfavorit iallafall! Ska försöka komma mig ut med kameran å ta nya i helgen! 
0 kommentarer