Elsabus!

Long time no see! Pluggar för fullt för tillfället! Men har pausat i helgen för lite jobb och för att passa på att plåta Linns mage innan Lillebror tittar ut! ♥ Men Elsa var på strålande humör så hon stal nog showen lite...!

Hon har blivit så himla härlig! Framförallt så är hon inte vettskrämd för mig längre. När hon var bebis så var hon vettskrämd så fort hon hamnade i min famn, hon har blivit mycket mer accepterande med tiden dock, men jag har ändå känt att hon inte riktigt varit bekväm. Vi har nog inte samspelat helt enkelt. Men idag så var hon jättegosig och jag fick tillochmed en puss! ♥ Min fina fina guddotter, du är fantastisk och jag önskar dig verkligen allt gott i världen. Jag hoppas att du alltid vet att jag finns här för dig, vad som än händer så är min famn alltid öppen.

Bilderna på mig är tagna av antingen Linn eller Niklas. :)
1 kommentar
Angelica

Så mysigt, speciellt med pussen, barn är ju alltid ärliga med vilka de tkr om o inte, jättefina bilder(: