blabber.

Nu har terminen börjat, det firar kroppen med mensvärk ena dan och mensmigrän på nästa. Puh! Ibland längtar man tillbaka till ett liv med jobb, där man bara kan gå dit och göra det man ska. Inte måste ta in en himla massa nytt hela tiden.
Idag har det visserligen varit självstudier så jag har ju inte behövt lämna hemmet, men jag måste likförbaskat försöka läsa boken trots att det dunkar innanför pannbenet.
 
Åkte iallafall ut en sväng för lite syre och skaffade gymkort och handlade mat. Så imorgon ska jag prova på Piloxing! Eftersom det är helt omöjligt att hitta ett gym som kör BodyBalance nån annan tid än jämt när jag inte har tid. Så får jag hitta en ny favorit.

Har föresten varit utan läsk och godis i två veckor nu. Har faktiskt gått så mycket bättre än jag trodde! Visst längtar jag efter sockerkaka (seriöst, jag drömde tillochmed att jag bakade sockerkaka häromnatten), kladdkaka, kinapuffar, pepsi, vaniljcola, chokladfudge och chokladkex.... Men överlag så tycker jag det går bra och vågen rör sig sakta neråt igen. Jag hoppas nu att jag ska komma igång med träning på riktigt igen.
Måste kanske köpa mig ett par rullskidor också. Går trögt att försöka träna till Vasalopp när man bor på Sveriges snöfattigaste plätt (har ej källa på det, men är nästan säker på att det är sant).
 
 
0 kommentarer