Decemberfavoriter

Körde somvanligt på Teadventskalendern! Underbar som vanligt, men jag blev lite leds när det kom 3 upprepningar, 2 av dom var visserligen jättebra! Men det kändes lite tråkigt att alla var från 2014s upplaga. Lite mer blandning från tidigare kalendrar hade varit trevligt. Men jag är inte bitter, dock blev detta mitt sista år. Älskar upplägget, och hela grejen. Men jag är färdig nu (återstår väl å se om jag kanske kryper till korset och beställer en senare iår ändå.. haha).
 

Jag var på Yogagirls Magic in Motion i Stockholm med Mamma och Karin, stod i kö i drygt en timme för att få håret flätat (i brist på annat att göra medan man väntar), och hade nog det bästa yoga-passet ever. MÅSTE börja yoga ordentligt igen, som jag saknar det, men det är så förbaskat svårt att ta sig tid att göra det själv hemma.
 
 
Sen klippte jag av mig håret, SÅ SKÖNT min nya frisyr är SÅ fantastisk! - SER NI HUR MYCKET HÅR JAG KLIPPT BORT? ♥

 
Oslo kan också kvala in på decemberfavoriter (älskar när jag är bortrest över månadsskiftena). Nyår i Oslo med nystickad nyårsmössa och finfina vänner var tiptop!

0 kommentarer