Latlördag!

Idag har jag setat i soffan hela dagen. Tittat på podcaster på YouTube och stickat lite på mina sockor, första paret till socklådan är snart klara. Är mitt i hälen på andra, men insåg att jag kanske skulle jobba undan julsockorna först och främst. Så EN julsocka är faktiskt klar idag, men har noll motivation till att gå vidare på partnern även fast jag verkligen älskar både mönstret och garnet. Men lämnar den för idag iallafall...
(jag har sytt igen hålet vid hälen... bilden togs innan jag fäst trådarna :) )
 
Det andra julparet är knästrumpor med flätor... Jättefina, men kan liksom inte sticka dem samtidigt som jag tittar på serier, framförallt inte när jag inte har mönstret utskrivet eftersom jag tittar i datorn på bägge. Paddan hjälper inte alls på det sätter jag vill. Måste verkligen investera i en vettig skrivare... (som om det ens finns någon sådan?
 
Anyways, nu ska jag fixa något att äta, springa bort till Lidl och köpa toapapper sen ska jag sticka klart Januarisockorna! :)
 
0 kommentarer