Nystickat.

Hejhopp! Praktiken rullar på, jag är så trött om dagarna när jag kommer hem, så sitter mest och stickar, och skriver på skolarbetet (Fick Godkänt på B-uppsatsen föresten!). Denna veckan har jag dessutom stickat på ett hemligt projekt som jag var ut och fotade idag på min favoritplats i Kumla. Passade på att fota den nyfärdiga mössan också, så jag hade liiite bilder att få visa upp direkt! ;)
 
Detta är då mössan jag gjorde av det gula okynnesshoppade garnet från Fru Valborg. ♥
Tycker dock att mössan saknar en pompom, och för ovanlighetens skull vill jag INTE göra en egen av garn. Denna behöver en STOR faux-fur-pompom!
 

Nu tycker jag vi behöver lite vår, blir himla oinspirerad av denna träliga snöiga vardagen. Har inget emot snön i sig. Men har inte sett solen på två veckor. Bara vittvittvittgrått.
0 kommentarer