Junifavoriter!

Ah! Juni, månaden då jag gick på massor med SKITBRA konserter, vad sägs om Convict, Ghost, Queen + Adam Lambert, Twisted sister, Graveyard och Movits! liksom? Får fortfarande rysningar när jag tänker tillbaka på Queen, bläddrade förbi Somebody to love på radion häromdagen på jobbet, och jag började nästan gråta igen.(!)
 
 
Jag har dessutom gått och kärat ner mig i pysmjuka garner! Finns inget härligare! Både Sirdar Folksong som jag gjorde väskan i, samt Järbos Lady som jag gör mitt nuvarande huvudprojekt i, är så mjuka att jag nästan avlider av gosighet! ♥ Ska helt klart sticka något mysigt till migsjälv i Lady, så fort jag är klar med vantarna, mina två tröjor samt 2 par sockor.... Puh!

När vi ändå är inne på garn så måste jag ju nämna Yarnmail en gång till! Fy sjutton vad jag längtar efter nästa utskick! Tänk att jag måste vänta ända till mitten av Augusti? Det är liksom precis så mycket tid jag har kvar att jobba.. Svindlande!
 
Största favoriten denna månaden är mitt födelsedagsbarn! Min fantastiska klippa och världens bästa!
0 kommentarer