Majfavoriter!

Vilket underbart väder Maj har bjudit på! Framförallt första helgen när jag och brorsan var och vandrade och stjärnskådade! Så kul med äventyr, om man bara tog sig iväg oftare!

Mitt favoritspektakel, Eurovision, gick ju som vanligt av stapeln nu i Maj! Insåg att det var väldigt längesen jag hade ett redigt Eurovisionmys, sist det var i Sverige kollade jag iallafall på semifinalerna tillsammans med min franske korridorsgranne, och finalen sågs med Carro och lite vin. Men innan dess minns jag knappt att jag tittat med någon annan än mig själv nästan. Himla trist, nästa år ska jag ordna en redig Eurovisionfest. Det är nästan ett löfte!

Och bäst av alla var ju Justs, alltså, jag har inte blivit sådär fangirl:ig sedan Markus Fagervall. Helt sjukt vad pipa karln har! ♥



Rabarber
Om det inte vore för att jag var livrädd för njursten skulle jag äta raberpaj, varje måltid, hela sommarn!

Sist men inte minst: JAG HAR KÖPT FRIKKIN KONSERTBILJETTER TILL TOM ODELL! ♥ En annan söt ung pojk som sjunger så jag ryser, som får tiden att stanna och som berör på sätt som inte andra kan. ÄNTLIGEN, efter att ha upptäckt honom på riktigt i slutet av 2013, och insett att jag skulle missa honom i Paris när jag ändå var i Frankrike. Så har jag bara väntat på att han ska komma hit. Eller att man kanske skulle springa på honom ute i världen igen iallafall. Men nu är det nära, två biljetter är mina! ♥

0 kommentarer